Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    Wielermanager#1
    6d

Vlasov+Simmons/Vingegaard+ Tolhoek

in Sporza Tourmanager 2022

Welke twee zouden jullie kiezen voor twaalf miljoen? Ik denk dat Simmons meer punten gaat pakken dan Tolhoek maar Vingegaard dan weer meer dan Vlasov. Het is geen optie om Vingegaard en Simmons te kiezen.

6 opmerkingen
    0
    albert
    6d

O'connor + Chaves? :)

Nee, Vlasov vind ik teveel risico na die covid besmetting

0
    Wielermanager#1
    6d

O‘Connor zal ik waarschijnlijk transfereren na rit 5 voor Philipsen. Kdenk niet dat ik Chaves ga nemen, ik denk dat Powless wat meer punten zal behalen.

0
    albert
    6d

@Wielermanager#1 Catteneo is ook een optie ;)

0
    Matthias Derycke
    6d

@Wielermanager#1 waarom spreken er veel over Powless terwijl hij nie eens op de voorlopige selectie staat?

0
    Jens rscl
    6d

Phillipsen transferren? Hij zal wss top 3 groene trui zijn en laatste ritten ng voor winst mee doen. Ik zou eerder jakobsen weg doen na rit 5 :p

0
    Robin
    6d

Wordt moeilijk als je Jakobsen niet hebt staan he ;). Ik haal zelf ook Philipsen eruit voor O'Connor na rit 5 of ik wacht tot rit 7 om te zien welke GC renner top is. Normaal zal een type O'Connor/Haig meer punten pakken dan Philipsen in week 2 en 3

0
    6 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com