Hier zit ik met hetzelfde dilemma. Hier mijn redeneringen.
Als Vlasov als 12e eindigt in het AK en in de bergritten 12e wordt met 1keer 8e en 1keer 16e + nog eens een top 15 in punchetappe en TT.
Dan komt Vlasov uit op 211 punten.
Maar kan even goed zijn dat hij er nog meer doorzakt en niet veel punten pakt maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.(Rustdag op juiste dag gevallen hopelijk)
Philipsen: de eerste vraag is: hoeveel sprint ritten nog?
Als het er nog 4 zijn (rit 13,15,19,21) en Jasper 4,3,3,2 wordt dan heeft hij 255 punten.
Maar kans dat rit 13 en 15 voor sprinters zijn is heel klein maar als Bike E, Jumbo en Alpecin samenwerken kan het gebeuren.
In het logischste scenario zijn er 3 kansen en wordt hij 4,3,2 en pakt hij (maar) 165 punten.
Ik ben er zelf nog niet uit, nog 2 uur en de keuze moet gemaakt wordenā¦.
(Hopelijk was mijn toch wel lang bericht een beetje overzichtelijkš)
Hier zit ik met hetzelfde dilemma. Hier mijn redeneringen.
Als Vlasov als 12e eindigt in het AK en in de bergritten 12e wordt met 1keer 8e en 1keer 16e + nog eens een top 15 in punchetappe en TT.
Dan komt Vlasov uit op 211 punten.
Maar kan even goed zijn dat hij er nog meer doorzakt en niet veel punten pakt maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.(Rustdag op juiste dag gevallen hopelijk)
Philipsen: de eerste vraag is: hoeveel sprint ritten nog?
Als het er nog 4 zijn (rit 13,15,19,21) en Jasper 4,3,3,2 wordt dan heeft hij 255 punten.
Maar kans dat rit 13 en 15 voor sprinters zijn is heel klein maar als Bike E, Jumbo en Alpecin samenwerken kan het gebeuren.
In het logischste scenario zijn er 3 kansen en wordt hij 4,3,2 en pakt hij (maar) 165 punten.
Ik ben er zelf nog niet uit, nog 2 uur en de keuze moet gemaakt wordenā¦.
(Hopelijk was mijn toch wel lang bericht een beetje overzichtelijkš)
Yates, Bardet, Mas of Pidcock?
Vlasov zeker