Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    gustds10
    20 jun.

Twijfel Renner 6m

in Sporza Tourmanager 2022

Is het slim om uran te nemen als Renner voor 6m of beter iemand anders?

4 opmerkingen
    0
    jos.brinkie
    20 jun.

Mohoric, Teuns, Kung, Ganna, Coquard en Martin zijn ook allemaal interessante 6m. Uran is niet zo fantastisch bezig

0
    Jens rscl
    20 jun.

Als ganna meedoet, is hij het meest intressant..zeker met corona, heeft hij al zekere

0
    Jens rscl
    20 jun.

Punten eerste dagen*

0
    Jo
    20 jun.

Uran is iemand die mogelijks wel top 10 rijdt in het eindklassement. Het grote probleem is dat hij niet die echte versnelling heeft, en dus niet meteen héél goede resultaten gaat rijden in de bergen. Ook zijn tijdrit heeft hij niet mee. Dus of hij uiteindelijk veel punten gaat opleveren? Ik denk het niet.

Voor 6 miljoen vind ik Lutsenko wel het proberen waard. Vorig jaar een sterke eindnotering in de Tour, en is gebrand om beter te doen. Met de wispelturige Lopez aan zijn zijde wordt er waarschijnlijk toch meer naar Lutsenko gekeken binnen Astana.

Verder zijn inderdaad ook Kung, Mohoric, en wie weet zelfs Mollema interessant om naar te kijken. Zeker Kung en Mollema gaan normaal gezien heel wat vrijheid krijgen.

0
    4 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com