Ik zat al eens over de transfers na te denken, en het lijkt me toch wel heel moeilijk om er nog vier goede (dure) klassementsrenners in te brengen.
1) Je zou MVDP kunnen wisselen met Vingegaard na de eerste week(je loopt zo wel de mogelijke witte truipunten van Vingegaard mis, indien hij een betere tijdrit rijdt dan Pogacar).
2) Je zou een sprinter ( Philipsen ) kunnen wisselen voor O'Connor/Haig maar wanneer dan? En ook: Aangezien drie van de zes vlakke etappes in de laatste 7 dagen liggen, is het voldoende om daar met Jakobsen en WVA naar toe te gaan?
3) En dan zie ik echt niet in hoe je bv. Vlasov er nog in brengt. Zou dan al een dubbele transfer moeten zijn lijkt mij.
Zou mij niet verbazen dat Vlasov alsnog afhaakt, ik zou nog even wachten
Vingegaard doet helemaal niet meer mee voor de witte trui. Bij de Tour de France 2022 mag iedereen deelnemen die op of na 1 januari 1997 geboren is. Vingegaard is in 1996 geboren.
Anticiperen op de laatste week vind ik lastig. Je weet nog niet wie getroffen wordt door "the one we don't speak of" en ipv 3 sprints in die laatste week zou het er even goed maar 1 kunnen zijn. Carcassonne is niet bepaald vlak en de laatste km's naar Cahors zouden ook wat grillig zijn.
Ik start gwn met Vlasov, pakt ook al punten in de TT en heeft ook een goede punch. Wat die vlakke etappes betreft, enkel de Champs-Elysees zal nog een spurt worden en héél mss rit 19 (maar denk dat die eerder naar de vlucht gaat) dus het zal sws een betere strategie zijn om je sprinters na etappe 6 weg te doen voor een klassementsman (of eventueel te wachten tot na de Planche de Belles Filles om te zien wie het best is).