Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    Simon
    19 jun.

Team raten

in Sporza Tourmanager 2022

5 opmerkingen
    0
    5 opmerkingen
    J
    Jarne
    19 jun.

Ik denk dat je voor Pedersen en Van Baarle betere renners kan nemen voor die prijs. Voor 5M denk ik aan storer, konrad en guerreiro. Voor 7M denk ik aan O'connor, haig en thomas. Ligt natuurlijk aan hoe je wilt transfereren

Vind-ik-leuk
    S
    Simon
    19 jun.
    Reageren op

Ik neem Pedersen sowieso mee voor de eerste week. Zal zeker willen presteren in de openingstijdrit in z'n thuisland. Van Baarle smijt ik er idd uit.

Vind-ik-leuk

J
    Jarne
    19 jun.
    Reageren op

Kan heel goed uitpakken inderdaad, met ook de sprints nog in die week

Vind-ik-leuk

arthur.vg
    19 jun.

Muhlberger, Reichenbach en Polanc rijden de tour normaal niet, Van Baarle gaat normaal naar de tour om de toppers aan de voet van de klim af te zetten en in de andere etappes het rustig te doen zoals alle andere jaren ,Matthews zal niet heel vaak de kans krijgen met Groenewegen als topsprinter in de ploeg en voor 6mil zijn er denk ik renners bij die heel wat punten meer gaan pakken dan Magnus Cort

Vind-ik-leuk

M
    Maurimaler
    19 jun.

Van Baarle is niet zo super goed bezig, maar kan een goede dark horse worden voor tijdritten en kassei etappe.

Vind-ik-leuk
    5 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com