Dat is juist het ding om morkov te nemen. Vaak spurt hij nog door om punten af te snoepen van de concurrentie (zie vorig jaar:2e na cav). Affini doet denk ik niet mee.
Zou toch eerder voor een Aranburu of Elissonde gaan ipv Jorgensen en Kron, pakken denk k meer punten. Voor de rest ziet het er wel goed uit, zelf zou ik niet snel een kung nemen maar eerder een sagan nemen aangezien die wel echt nog goede resultaten wilt rijden
ik zou in plaats van morkov affini pakken
want morkov gaat leadouten en affini gaat het waarschijnlijk wel goed doen in de tijdritten
Maar ik zou 1 van 4 mil opofferen voor van der poel en die dan na 1ste week waar hij wss een rit pakt dan eruit en Vingegaard erin
Ooh sorry dacht dat je van der poel er ook in had verkeerd
Zou eerder Vingegaard er laten in trasfereren voor van der poel dan heb je ook weer wat meer budget voor middenveld van je
Quinn en Reichenbach zullen waarschijnlijk de Tour niet rijden.
Zou toch eerder voor een Aranburu of Elissonde gaan ipv Jorgensen en Kron, pakken denk k meer punten. Voor de rest ziet het er wel goed uit, zelf zou ik niet snel een kung nemen maar eerder een sagan nemen aangezien die wel echt nog goede resultaten wilt rijden