Ik ben aan het twijfelen om G.Thomas in de plaats van Gaudu te nemen maar dan zou ik Roglic moeilijker kunnen transfererenTips en verbeteringen zijn altijd welkom.
Jente Verstraeten19 jun.Op dit moment staan er weinig klassementsmannen in, maar voor de rest ziet het er goed uit
Maurimaler19 jun.Van Poppel zit met Bennet als je hem misschien met 1m verlaagt, kan je Gaudu vervangen door G. Thomas.
arthur.vg19 jun.Heb je ook een idee voor een sprinter in die prijsklasse, Arkea lijkt mij de enige ploeg met een sprinter in die prijsklasse dat ook kopman is met Capiot of Swift. Wie denk je dat daar de kans zal krijgen.
Op dit moment staan er weinig klassementsmannen in, maar voor de rest ziet het er goed uit
Van Poppel zit met Bennet als je hem misschien met 1m verlaagt, kan je Gaudu vervangen door G. Thomas.
Heb je ook een idee voor een sprinter in die prijsklasse, Arkea lijkt mij de enige ploeg met een sprinter in die prijsklasse dat ook kopman is met Capiot of Swift. Wie denk je dat daar de kans zal krijgen.