Ik twijfel inderdaad al een hele tijd tussen Haig & O'Connor. Wil graag iemand van Bahrain en heb al iemand van AG2R al is het Paret-Peintre maar, vandaar de keuze voor Haig. Blok van Bahrain is toch ook sterker in hooggebergte dan van AG2R denk ik!
Ik heb mijn team nog eens aangepast! (Dit voor de zoveelste keer zoals zovele van ons waarschijnlijk! :-D). Bonnamour eruit voor McNulty, Grossschartner voor Majka & dan Houle & Zimmermann & Barthe (sprint) erin ipv Bouet, Gallopin & Rowe.
@Robin Als Mozzato niet kan sprinten zal hij de 2de man zijn denk ik bij B&B voor sprints. Maar 3 miljoentje ook dus zal er weinig verlies op doen. Als hij Tour maar uitrijdt!
Vind dat de teammaatpunten een beetje oveschat worden. Stel dat Pogacar drie ritten wint, drie keer top tien rijdt in de bergen en 17 wordt in GC, zal hij maar een honderdtal punten nemen(in het beste geval).
Echte sprinterkansen zijn er toch niet echt door de wie weet 'waaierritten' dus ik gok eerder op het eindklassement met de vele GC punten die je dan kan winnen puur gokken op 1 rit. Ik twijfelde nog tussen Coquard en Dainese en ben dan toch voor de verrassing gegaan. Zou VDP ook nog kunnen wisselen voor een goede sprinter maar is VDP geen eerste keuze?
Mijn twijfel ivm VDP al dan niet te nemen is het feit of hij na week 1 nog wel genoeg punten gaat pakken? Als ik hem neem zou ik hem dan wss na week 1 transfereren met Vingegaard of Vlasov
Dank je wel Titus! Voor de duidelijkheid. Ik neem VDP mee voor de eerste week en dan transfereer ik hem misschien voor bv. Vlasov en dan heb ik denk ik nog 1M over dus kan ik nog een tranfers extra doen als er iemand uitvalt!
Haig eruit, oconnor erin?
Allesbehalve kansloos denk ik. Mooi!
Ik heb mijn team nog eens aangepast! (Dit voor de zoveelste keer zoals zovele van ons waarschijnlijk! :-D). Bonnamour eruit voor McNulty, Grossschartner voor Majka & dan Houle & Zimmermann & Barthe (sprint) erin ipv Bouet, Gallopin & Rowe.
Wat denken jullie nu?! :-D
Vind dat de teammaatpunten een beetje oveschat worden. Stel dat Pogacar drie ritten wint, drie keer top tien rijdt in de bergen en 17 wordt in GC, zal hij maar een honderdtal punten nemen(in het beste geval).
Grosschartner zal wellicht wel eens mee gaan in de vlucht(etappes 9,10 en 16).
Ik zag zonet dat het team van Bora geüpdatet is. Heb nu Grossschartner gehaald i.p.v. Majka. Goed idee?
Dainese is toch ook een sprinter?
1 sprinter te weinig voor de rest top team
Mijn twijfel ivm VDP al dan niet te nemen is het feit of hij na week 1 nog wel genoeg punten gaat pakken? Als ik hem neem zou ik hem dan wss na week 1 transfereren met Vingegaard of Vlasov
Klopt, transfers inplannen is moeilijk.
Goed team!