Wat vinden jullie v. dit team ifv de Tour (het team is gemaakt in de voorjaarsmanager dus goedkopere prijzen bij klassementsrenner-> 10miljoen overgehouden) Graag respons!
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Bewerkt: 15 jun. 2022
Team raten
Team raten
11 opmerkingen
Like
11 opmerkingen
bottom of page
Roglic maar 1M duurder dan Vingegaard, zou dan toch eerder voor Roglic gaan of mss zelfs allebei
Ik zou ook Vingegaard kiezen ipv Roglic. Sagan overweeg ik ook omdat er een aantal ritten hem moeten liggen en mss kost hij wel minder dan €7m. Maar hij heeft niet de beste voorbereiding.. Matthews heeft mij nog nooit de punten geleverd die ik van hem verwachtte, dus die kies ik niet. Renners van Bahrein zijn interessant maar wat is het plan? Alles op Haig🤔? Morgen weten we meer 🙂.
Volgens mij ga je dit wel niet kunnen betalen met 10 miljoen op reserve. Ik verwacht dat Caruso / O'Conner / Guerreiro / Martinez / Vlasov allemaal rond 8 mio gaan kosten
Ik zou Matthews vervangen door een andere sprinter, omdat Groenewegen daar kopman gaat zijn.
Je kan hem wel houden voor de iets zwaardere (heuvel)etappes, als je verwacht dat die daar zijn geld voor waard gaat zijn.
En voor de rest een goed team, als je geen vertrouwen hebt in Roglic.
Geen vertrouwen in Roglic?