Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    Loperke
    22 jun.
      ·  Bewerkt: 22 jun.

Te veel middenveld?

in Sporza Tourmanager 2022

Ook Jakobsen staat er nog bij (op de bus als 4de voorlopig), en hayter gaat die iets uitsteken? is wel 7m ofc...

na rit 7 is Jakobsen eruit en Vingegaard of roglic in

10 opmerkingen
    0
    Jo
    22 jun.

Prima, gebalanceerd team denk ik dan.

Hayter wordt afwachten nog. Mag hij effectief mee? Gaat Pidcock ook mee? Krijgt hij veel vrijheid? Hopelijk komt daar meer duidelijkheid over voor de Tour start.

Loperke
    22 jun.

@Jo Marien ik heb ondertussen hayter eruit gehaald, had nog 2M over en had dus nog budget voor vingegaard... mss dat ik nog kijk om vingegaard er nog even uit te laten en MVDP eerst nog te halen

Na 7 ritten kan ik dan jakobsen en MVDP eruit en vingegaard/roglic en andere klassementsman halen

0
    Jo
    23 jun.

@Loperke Naast Pogacar ga ik er vanaf het begin zelf sowieso wel Vingegaard of Roglic in zetten. Momenteel is dat Vingegaard, maar ik denk dat ik uiteindelijk toch voor Roglic ga. Hoe dan ook zijn hun beide tijdritcapaciteiten uitstekend ook, dus daar pakken ze sowieso al veel punten. En uiteraard hopen we op veel teampunten voor Van Aert als die een ritje of twee wint de eerste week.

0
    Loperke
    23 jun.

@Jo met Pogacar, Van Aert en Van der poel denk ik ook van niet zo heel slecht te scoren in de tijdrit. Misschien zelf beter dan met Vingegaard in de plaats van Van der poel :)

0
    Meer antwoorden laden
    Robin
    22 jun.

Enkel Pogacar als top klassementsrenner en dan zoals je zegt transfer van 1 van de Jumbo mannen, dan ga je toch ferm wat punten verliezen in de eindafrekening en in de bergetappes die niet naar de vluchters gaan. Daarnaast niet zo'n fan van Martin, die zal wel proberen tussen plek 10 en 15 in GC te eindigen door te anticiperen maar heeft nooit echt uitschieters qua resultaten, in de Giro was het ook gene vette.

0
    Loperke
    22 jun.

@Robin heb een beetje naar uw opbouwende kritiek geluisterd ;) hayter voor vingegaard en dan na rit 7 1a2 transfers om een andere klassementsman te

Matthias Derycke
    22 jun.

Tuurlijk heb je veel middenveld, das wel wa logisch omdat je enkel pogacar en van aert hebt als dure mannen dus heb je veel geld over voor andere "mindere" renners in vergelijking met hun

0
    Loperke
    22 jun.

@Matthias Derycke ja maar de vraag is dus eigenlijk, zijn dit er te veel? Of zou ik beter 1 topper meer en meer 3M/4 mannen

0
    Matthias Derycke
    22 jun.

@Loperke nooit te veel ;) maar ik denk toch dat een roglic of vdp belangrijk zijn voor je punten

0
    10 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com