Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    sam.peters
    20 jun.

Sprint

in Sporza Tourmanager 2022

Zouden Van Aert, Philipsen en Coquard genoeg zijn? Of moet daar evt nog Sagan of Van Poppel bij?

4 opmerkingen
    0
    Jo
    20 jun.

Persoonlijk denk ik dat drie volwaardige sprinters zeker genoeg zijn. Van Sagan en Van Poppel verwacht ik niet veel. Hoewel Van Poppel de laatste tijd zowaar sterker lijkt dan Bennett vrees ik toch dat hij de sprinttrein moet gaan aantrekken. Sagan is de laatste paar jaar altijd wel een risico. Dan heb je in die prijscategorie renners met meer zekerheid op punten.

Een andere leuke sprinter om in de gaten te houden is Pedersen. De eerste dagen op 'zijn' grondgebied, en kan ook punten pakken in de punch etappes. Hij is bovendien aan een sterk jaar bezig.

0
    sam.peters
    21 jun.

@Jo Marien Coquard dan weg voor Pedersen?

0
    Fietskop
    21 jun.

Coquard kan ook een heuvel over en een hellende finish speelt in zijn voordeel, maar een rit winnen is een ander verhaal. Heb je 1m over dan kies je beter Pedersen denk ik.

0
    Van af de kop
    21 jun.

Ik zou Pedersen gewoon nog extra toevoegen of zeker omwisselen met Coquard want op het vlakke sprint Coquard niet echt super goed

0
    4 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com