Waarom zou je dat doen.. Als Vingegaard in de afdaling valt, of Corona krijgt, of last heeft van de warmte is het game over. Roglic zat er toch ook nog goed bij?Spaar gewoon een transfer en wissel ze op het einde voor de eindklassementpunten als er nog een groot verschil op zit dan.
Heb hem zelf ook weg gedaan. Ik denk wel dat hij het nog goed kan doen, maar ik denk niet dat ik nog kans maak op prijzen, dus heb ik gewoon renners die ik graag zie rijden erin gebracht.
Zou ik pas doen wnr roglic weg zakt of opgeeft, roglic is niet iemand die zomaar rond rijd. Chapeau dat hij vandaag 3de was met pijne rug..
Waarom zou je dat doen.. Als Vingegaard in de afdaling valt, of Corona krijgt, of last heeft van de warmte is het game over. Roglic zat er toch ook nog goed bij? Spaar gewoon een transfer en wissel ze op het einde voor de eindklassementpunten als er nog een groot verschil op zit dan.
Heb hem zelf ook weg gedaan. Ik denk wel dat hij het nog goed kan doen, maar ik denk niet dat ik nog kans maak op prijzen, dus heb ik gewoon renners die ik graag zie rijden erin gebracht.