Als je Fabio neemt voor die prijs, verwacht je dat hij de meeste sprints wint en de groene trui pakt. Nog extra sprinters nemen is dan tegen je eigen strategie inzetten lijkt me? Zoveel sprint etappes zijn er ook niet.
@Nijlpaardjes ok klopt wel. maar hij zal goed moeten zijn aangezien dit zowat de enige kansen zijn op ritwinst voor quick step. Wat stel je voor als alternatief?
@Joren voor 4M heb je veel interessante renners bvb Simmons Jorgenson Majka Leknessund maar dat zijn dan wel geen sprinters, Pasqualon en Capiot zijn sprinters voor 4M, maar die hebben wel een sterkere sprinter in de ploeg (Kristoff, Hofstetter). Sean Quin voor 3M is ook snel, maar die staat voorlopig niet op de startlijst. Ikzelf heb naast Jakobsen met Philipsen een tweede sterke sprinter mee die ook over een heuveltje kan en Van Poppel als goedkopere sprinter.
Sterke ploeg. Als je nog een sprinter meer wilt zou ik guerreiro of powless wisselen met Van Poppel. Ik denk niet dat Morkov dit jaar veel punten zal opleveren.
Ik zou toch nog een D Van Poppel er in zetten of een Coquard/Hofstetter
Als je Fabio neemt voor die prijs, verwacht je dat hij de meeste sprints wint en de groene trui pakt. Nog extra sprinters nemen is dan tegen je eigen strategie inzetten lijkt me? Zoveel sprint etappes zijn er ook niet.
Morkov als lead out voor jakobsen? zal toch altijd wat puntjes sprokkelen?
al is het maar om punten van de tegenstand af te snoepen?
Sterke ploeg. Als je nog een sprinter meer wilt zou ik guerreiro of powless wisselen met Van Poppel. Ik denk niet dat Morkov dit jaar veel punten zal opleveren.