Sterk! Geloof je in Sagan? Kan goed uitpakken kijk maar naar Cavendish vorig jaar. Je gaat zeker in het begin hoog staan want je hebt veel sterke tijdrijders: kung, ganna, van aert, vingegaard, roglic, pogacar
Ganna is een risicootje dat heel goed kan uitpakken maar hij moet dan wel de eerste tijdrit winnen, als hij niet wint maar top 3 is het een mindere keuze maar dat zal nog wel meevallen.
@Michael dat bedoel ik dan is het een prima keuze, maar er is een kans dat WVA of een verrassing van Küng, Mathieu of Poga het haalt maar dat risico beslis je om zelf te nemen.
Ik zou niet voor zowel Roglic als Vingegaard kiezen.
Ik zou ook een paar klassementsmannen meer kiezen en Reichenbach en A.Perez staan waarschijnlijk niet aan de start van de Tour.
3 klassementsrenners is wel weinig man, of zie je Guerreiro als een potentiele klassementsman?
Misschien net iets te veel sprinters
Sterk! Geloof je in Sagan? Kan goed uitpakken kijk maar naar Cavendish vorig jaar. Je gaat zeker in het begin hoog staan want je hebt veel sterke tijdrijders: kung, ganna, van aert, vingegaard, roglic, pogacar
Ganna zou ik sws al niet nemen, zou ook een beslissing maken tussen kopmannen van Jumbo