Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    Fietskop
    24 jun.
    Bewerkt: 24 jun.

Puncheur

in Sporza Tourmanager 2022

Volgens pcs is Hayter van de lijst geschrapt. Wie overweeg jij voor de punchy finales in de heuvelritten?

6 opmerkingen
    0
    6 opmerkingen
    J
    Joris Reyskens
    24 jun.

Jammer wou is Hayter in grotere koersen zien

Vind-ik-leuk

N
    Niels Van Helleputte
    24 jun.

De hype om Pedersen mee te nemen snap ik niet zo goed. In de tijdrit gaat hij het niet doen. In Deens kampioenschap ook pas 4e. In de vlakke sprint-etappes zal hij ook te kort komen tegen de andere sprinters, net als op de punch-finishes. De Baloise Belgium Tour is de Tour de France niet. Maar hij mag mij het tegendeel bewijzen.

Vind-ik-leuk
    R
    Robin
    24 jun.
    Reageren op

Een rit pakken zal idd moeilijk worden, maar hij kan wel in de eerste 6 ritten punten scoren met mss wel een uitschieter (top3/top5) en dan heb je voor 7M toch wel een heel degelijke renner voor de 1ste week, beter dan een Matthews/Groenewegen naar mijn mening. Daarnaast was het Deens kampioenschap 40km, dus om daar met zijn profiel 4de te worden op 3" van Cort die al heel goede uitslagen heeft gereden in gelijkaardige tijdritten is juist bevestigend naar mijn mening.

Vind-ik-leuk

J
    Jo
    24 jun.

Voor mij moeten Van Aert (maar wie heeft hem niet?), en Pedersen de klus klaren in de punch etappes.

Iemand anders waar ik nog over twijfel is Hermans. Het is gebleken dat hij nog een erg goede sprint heeft na een zware koers, of gewoon op een hellende strook. Of beiden.

Vind-ik-leuk
    M
    Maurimaler
    24 jun.
    Reageren op

Pedersen was in de Baloise Belgium Tour nu niet echt persé goed in de heuvel etappe dus voor hem als puncher te zien ….

Vind-ik-leuk

Jeroen
    24 jun.

Vdp, Teuns, Mohoric, Hermans, Matthews,Woods

Vind-ik-leuk
    6 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com