Ik heb een extra acc met alleen maar sprinters en ik sta… 18e. Dus wil ik aan jullie zeggen dat de plaatsen nog totaal niet uitmaken want de Tour is anders dan de voorjaarsmanager. In de Tour moet je een compleet team hebben. Wie nu veel klimgeiten/vrijbuiters heeft staat gewoon laag denk ik. Maar op het einde van de rit kunnen die heel veel punten gepakt hebben. Ook een tip: transfers opsparen kan een gouden zet zijn, ik zou zeker wachten tot na Arenberg.
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
15 opmerkingen
bottom of page
Jakobsen haal ik pas uit in aller ergste nood, op einde nog 2 kansen op 2 keer winst.. Ik zie hem morgen die heuvel overleven.. Hij is sws al zijn geld waard. Diegene met ewan in team zitten met groter probleem, als jakobsen tour uitrijd ia hij zeker ook nog eena top 3 punten trui.. Reken maar uit.. Hij gaat toch richting 400 punten minimum en al zeker als hij heuvel overleefd.. Heeft een hele team rond hem om die ene kilometer te overleven..
Na rit 7 is het toch nog redelijk zwaar gokken of de klassementsman, neem ik aan, die je in transfereert het goed gaat doen. In principe weet je dat pas in week 3.
Door het onzekere rendement had ik ervoor gekozen om Jakobsen niet te nemen. Dat plan heeft nog niet geloond maar we zien wel.
Is zeker waar,
Ik sta nu laatst in mn minicompetitie
omdat ik geen Jakobsen heb...