@Kannibalen van Ieper Bouchard heeft enkel de Tour bollen nog nodig voor zijn KOM collectie compleet te maken dus denk dat die daar wel een doel van zal maken
Aranburu kan nog wel toegevoegd worden want zijn nog 2 plekken vrij bij Movistar, anders kan Bouchard wel een leuke zijn voor de bollen en een strijdlust van de dag. Bennet zal waarschijnlijk moeten knechten, B. Thomas is niet de sprinter van de ploeg, dus vroege vlucht?
Honoré rijdt vrij matig seizoen, maar teampunten Fabio/Julian.
Geniets zit met Gaudu( als hij nog goed staat in Ak) en denk dat Pinot en Storer het meeste gaan aanvallen.
Je zou ook 1 iemand proberen met 1m te verlagen en iemand van 5m kiezen
Ik zou eerder Pogacar voor vdp transfereren omdat Roglic in de openingstijdrit in principe beter scoort. Maar in beide gevallen moet je rekening houden met de transferkosten.
@Kannibalen van Ieper
https://www.procyclingstats.com/race/mont-ventoux-denivele-challenge/2022/result
Guereirro is in (heel) goede vorm, en kan wel een rit winnen.
Chaves zie ik naar een 12de plaats GC rijden met in de bergritten zo tussen plek 8-13.
Ik zou persoonlijk voor Chaves gaan als ik één van deze moest kiezen.
Je zou ook nog voor McNulty, Meintjes of Cattaneo(die vorig jaar heel goed was) kunnen gaan.
Aranburu staat niet op voorlopige startlijst.
Ik zou eerder Pogacar voor vdp transfereren omdat Roglic in de openingstijdrit in principe beter scoort. Maar in beide gevallen moet je rekening houden met de transferkosten.
Ook: ik vrees de vorm van aranburu en cavagna.