Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    Jrn
    22 jun.

Mohoric of Teuns?

in Sporza Tourmanager 2022

Mohoric of Teuns? Zelfde prijs, lastige keuze vind ik.

6 opmerkingen
    0
    Matthias Derycke
    22 jun.

Kben meer fan van mohoric, kan ook scoren bergop, heuvelachtig en de kasseirenrit

0
    Hj Bj
    22 jun.

@Matthias Derycke teuns kan ook scoren in al die drie dingen die jij net opnoemen hoor was 6de in ronde van Vlaanderen en heeft Waalse pijl gewonnen en bergen kan hij ook over zie maar naar zijn ritwinst van vorig jaar dus zou niet weten wie van de 2 je moet kiezen. Zijn even goed dus gwn gokken denk

0
    Matthias Derycke
    22 jun.

@Hj Bj met kasseienrit bedoel ik rit 5 een beetje een kleine paris-roubaix waar mohoric toch goed zal scoren, ik weet niet of teuns daar goed zal scoren. Zoals ik zei ben ik gwn meer fan van mohoric :)

0
    jos.brinkie
    22 jun.

Ik neem ook mohoric, kon pogacar (goed) volgen op een klim van 10% in Slovenië

0
    Robin
    22 jun.

Ik vind Slovenië niet echt een maatstaf voor de Tour, Majka was die etappe ook gwn mee en die is toch ook al enkele jaren over zijn piek heen. Ik vond Mohoric bergop eerder wat teleurstellen, zeker in de andere etappes waar hij toch gelost werd door enkele conti renners

0
    Kannibalen van Ieper
    22 jun.

@Robin Mohoric is geen klimmer of GC renner, hij volgt expres soms niet om dan in een volgende etappe uit te pakken zoals in Slovenie waar hij net naast de overwinning greep.

0
    6 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com