Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    flipflop
    20 jun.

Minder klassementsmannen nemen door zware openingsweek ?

in Sporza Tourmanager 2022

Ik heb in mijn ploeg maar 2/3 klassementsmannen staan is dat een goeie keuze ? Ik denk dat er na de eerste week wegens de drukte en stress nogal wat slachtoffers gaan vallen ( ik hoop van niet ), zeker met die roubaix rit. Vandaar redelijk wat KOM's + punchers en (maar) 2 sprinters. Teuns, Mohoric, madouas, Storer, Simmons, Guerreiro, wie van de 6 zou ik zeker houden ?

6 opmerkingen
    0
    6 opmerkingen
    F
    flipflop
    21 jun.

Verrassen :) natuurlijk. Ik denk ook aan Danny van Poppel

Vind-ik-leuk

F
    flipflop
    21 jun.

Ik dacht Ewan of Vdpoel er uit te halen halverwege. En dan O'conner of Haig er in voor de laatste bergritten of beter wachten tot voorlaatste rit ? En wie kiezen jullie, Teuns (wel in form denk ik ) Mohoric ( kan altijd verassen op vele terreinen) Madouas ( bergkoning/etappe ? ), Storer ( bergkoning/etappe ? ), ?

Vind-ik-leuk
    J
    Jo
    21 jun.
    Reageren op

Zelf wil ik met mijn ploeg die ik ga opstellen op dag 1 ook gewoon finishen in Parijs, in mijn hoofd dan toch. Ik denk dat zeker nu, terug in Corona periode helaas 😫, het belangrijk is om voldoende wissels te hebben. Zo kan je later altijd goedkope renners pakken die het goed blijken te doen.

Voor hetzelfde geld stappen ganse ploegen als Jumbo of UAE wel op na enkele Corona besmettingen in hun ploeg.

Vind-ik-leuk

F
    flipflop
    21 jun.
    Reageren op

@Jo Marien Ik hoop niet dat dit zal gebeuren. Dus eerder Roglic nemen voor 10M dan Vingegaard ?

Vind-ik-leuk

V
    Van af de kop
    21 jun.

Ik zou toch nog 1 AK man toevoegen zodat je er 3 hebt of tegen de laatste week inruilen met

Vind-ik-leuk

H
    Hj Bj
    20 jun.

Ik heb er toch 4 meegenomen omdat er weinig echt vlakke ettapes zijn en veel klassementsmannen ook goed zijn op heuvel

Vind-ik-leuk
    6 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com