Ik zie hem zeker goed scoren de eerste week. Kan sprinten, heuvels en kasseien, en is in goede doen dit jaar. Hij is alleen wat aan de dure kant, maar ik twijfel nog om hem toch mee te nemen.
kleine stastiek: in 8 tour deelnames haalde hij nooit minder dan een 3e plaats. (1x 3e, 4x 2e en 3x winst).
@Matthias Derycke van de 5 TT's dat ze beide aan de start stonden is de stand 4/1 in het voordeel van Kristoff (maar Pederson was wel de betere de laatste keer).
In tour of Norway vorige maand leken ze ook wel aan elkaar gewaagd..
Top 5 in de vlakkere sprints? Pasqualon aan zet wanneer Kristoff gelost is neem ik aan. Of mss zelfs Hermans.
Top 5 is al optimistisch met Ewan, Philipsen, Groenewegen, Jakobsen, Van Aert, Bennett...
zou dan eerder Groenewegen, Matthews, Pedersen of Hayter pakken.
(zelfde prijs)
ik denk toch totaal nie da hayter zal meesprinten in een vlakke rit
@Matthias Derycke bij de heuvelritten ofzo als er veel gelosten zijn
@vandenbroeckmiel bij de heuvelritten wel, niet de vlakkere sprints
Ik zie hem zeker goed scoren de eerste week. Kan sprinten, heuvels en kasseien, en is in goede doen dit jaar. Hij is alleen wat aan de dure kant, maar ik twijfel nog om hem toch mee te nemen.
kleine stastiek: in 8 tour deelnames haalde hij nooit minder dan een 3e plaats. (1x 3e, 4x 2e en 3x winst).
Klopt! Maar dan zou ik liever een Pedersen nemen, betere tijdrit (in z'n thuisland)
@Matthias Derycke van de 5 TT's dat ze beide aan de start stonden is de stand 4/1 in het voordeel van Kristoff (maar Pederson was wel de betere de laatste keer). In tour of Norway vorige maand leken ze ook wel aan elkaar gewaagd..
@Olivier Goossens hmmm ja, inderdaad
Kristoff heeft in het voorjaar wel gewonnen met een ontsnapping hé.
'k weet niet of hij ook ergens anders is gewonnen?
Heeft ook Almeria gewonnen en (niet echt meer in het voorjaar) een rit in Noorwegen
Pedersen over Kristoff is voor mij een no-brainer. Mocht Kristoff een miljoentje goedkoper zijn zou ik hem nog overwegen.