Ik gok dat Bardet niet per se voor het klassement gaat maar eerder voor ritzeges. Hoe dan ook gaat die wel punten pakken waarschijnlijk. Haig is een groter risico omdat die in de rangorde in principe pas op de 2e plaats staat na Caruso, en de grote vraag is hoe dat gaat uitdraaien.
Echter, voor die prijs zijn er in mijn ogen betere renners, of toch renners met minder risico.
@branko.ladon O'Connor is in principe de nr.1 man van AG2R en heeft in het verleden al getoond een zeer stabiele klimmer te zijn. Daarnaast zou Caruso dus in principe kopman van Bahrein zijn, en ook iemand met (normaal gezien) een goede tijdrit. Dat laatste is ook altijd mooi meegenomen.
Daarnaast kan je ook gaan gokken dat niet Martinez of Yates, maar uiteindelijk Thomas de renner gaat zijn waar INEOS hun pijlen op gaat richten. Al is dat ook weer zo'n gok natuurlijk.
In deze prijsklasse ook leuk om naar te kijken: Pedersen, Hayter, Matthews en Groenewegen. Maar dat zijn dan weer andere type renners natuurlijk.
Ik gok dat Bardet niet per se voor het klassement gaat maar eerder voor ritzeges. Hoe dan ook gaat die wel punten pakken waarschijnlijk. Haig is een groter risico omdat die in de rangorde in principe pas op de 2e plaats staat na Caruso, en de grote vraag is hoe dat gaat uitdraaien.
Echter, voor die prijs zijn er in mijn ogen betere renners, of toch renners met minder risico.
Bardet, had de giro gewonnen als hij niet ziek uitviel