Ik denk dat je met (vooral) Philipsen meer zekere punten gaat pakken. Hij sprint in zeker 4 ritten normaal wel in een top 5 plaats. En een hoge notering bij de puntentrui.
De grote vraag is vooral hoeveel vrijheid Mohoric gaat krijgen. Zijn grote motor kunnen ze in veel etappes wel gebruiken voor Caruso, Haig en in mindere mate Mäder.
Maar talent genoeg bij Bahrein, dus allicht krijgt hij wel een keer z'n kans.
Ben geen fan van Coquard...
en als ik ga voor een extra klassementsman ipv coquard zou je dan wel voor de tweede optie gaan?
@Ward Vanderkelen Philipsen is toch wel een (grote!) zekerheid op punten. Dus nee ik zou voor Philipsen gaan.
Ik denk dat je met (vooral) Philipsen meer zekere punten gaat pakken. Hij sprint in zeker 4 ritten normaal wel in een top 5 plaats. En een hoge notering bij de puntentrui.
Dat is wel waar, ik twijfel gewoon heel hard met mohoric die volgens mij zeker een rit gaat winnen
@Ward Vanderkelen als je dat denkt dan moet je gewoon voor Mohoric gaan, hij heeft inderdaad wel 5 etappes dat hij kan winnen.
De grote vraag is vooral hoeveel vrijheid Mohoric gaat krijgen. Zijn grote motor kunnen ze in veel etappes wel gebruiken voor Caruso, Haig en in mindere mate Mäder.
Maar talent genoeg bij Bahrein, dus allicht krijgt hij wel een keer z'n kans.