Plaats 6777. Veel pech gehad met "goedkopere" uitvallers en underperformers die geen transfer waard waren (Lafay, Guerreiro, Vermaerke, ook Leknessund...) . En een keertje Houle in de bus.
Wel weer enorm veel leute mee gehad en in m'n minicompetities toch een keer derde en een keer vierde.
Ik had in het begin Roglic, Mohoric en Van der Poel. Die hebben veel gekost en weinig opgebracht. (Majka is in de laatste week uit getransfereerd na zijn opgave)Na de 1e week 2 wissels doorgevoerd voor 2 klassementsmannenen aan de start van de laatste week nog eens hetzelfde.
Transfers in na week 1:Thomas & BardetTransfers na week 2:Gaudu en Quintana
Useful information
Unreal
1100e, ik kan er mee leven… een van me hoogste rangschikkingen
Plaats 6777. Veel pech gehad met "goedkopere" uitvallers en underperformers die geen transfer waard waren (Lafay, Guerreiro, Vermaerke, ook Leknessund...) . En een keertje Houle in de bus.
Wel weer enorm veel leute mee gehad en in m'n minicompetities toch een keer derde en een keer vierde.
3de plaat met Hugo Houle op de bus😥
Volgens mij zijn de punten voor het eindklassement toch nog niet toegevoegd, of ben ik verkeerd?
Plaats 302, Had lang gehoopt op top 100 maar een paar keer verkeerd gegokt met mijn kopman hebben me toch wel 100 punten gekost en top 100
Na week 1 +32.000ste Na week 2 +21.000ste En in het eindklassement nu op plaats 3362 met 7272 punten (men slechtste resultaat ooit in de wielermanager.)
106e plaats, zonder Hugo Houle 🙉