Nu de start toch wel heel dichtbij komt ga ik mijn team ook maar eens vrijgeven, ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Kritiek wordt zeker gewaardeerd!
Ik zou thomas veranderen met een 6 miljoen die ritten kan winnen in de eerste weken. En als thomas het goed doet hem transfereren met de 6 miljoen die je erin zet. Zie hem niet heel veel punten pakken.
@fred dat lukt toch niet? Als ik nu Thomas eruit doe voor bvb Ganna of Mohoric dan hou ik 1M over, maar Thomas wordt dan 8M terwijl ik dan maar 7M budget zou hebben bij een uitgaande transfer van Ganna/Mohoric.
Tegen wie dan? Dit is echt geen tour voor sprinters maar juist voor aanvallers en klimmers. Coquard en Dainese zullen normaliter ook geen top 5 halen dus vind 6M dan te veel.
Geen MVP? ik weet dat hij duur is maar hij zal bij een korte tijdrit toch vlakbij zijn en ergens nog een etappe kunnen meepikken. mogelijks zelfs geel dragen
Heel mooi team, ik ben fan van de verhoudingen en keuzes.
Ik zou thomas veranderen met een 6 miljoen die ritten kan winnen in de eerste weken. En als thomas het goed doet hem transfereren met de 6 miljoen die je erin zet. Zie hem niet heel veel punten pakken.
Ik zou Van Aert en Pogacar er nog uit laten.
Geen pinot*
Ik heb beetje zelfde, alleen heb ik ganna en jakobsen en geen
Ik zou nog een extra sprinter meenemen zoals coquard of Dainese.
Geen MVP? ik weet dat hij duur is maar hij zal bij een korte tijdrit toch vlakbij zijn en ergens nog een etappe kunnen meepikken. mogelijks zelfs geel dragen