Kan beter.Had Ewan in mijn ploeg gezet in plaats van Jakobssen (want je moet toch ergens het verschil maken), maar doordat hij een defect kreeg door al dat geduw in de laatste kilometer ben ik toch een pak punten mislopen.Gelukkig toch bij Van Aert ben gebleven voor kopman, want ik overwoog om Ewan voor deze rit als kopman te nemen.
sta nu 22.000, vind ik prima want heb niet echt een TT team en heb ook maar 2 sprinters (wva en jakobsen)
plaats 13 203
1200 ste
Ik sta 30 000ste ðŸ˜
Hier staan we op een 2402ste plaats, valt goed mee omdat veel mensen een team speciaal voor sprint/TT gemaakt hebben.
Ik denk dat je pas rond etappe 9 echt gaat weten dat je goed zit of niet.
Kan beter. Had Ewan in mijn ploeg gezet in plaats van Jakobssen (want je moet toch ergens het verschil maken), maar doordat hij een defect kreeg door al dat geduw in de laatste kilometer ben ik toch een pak punten mislopen. Gelukkig toch bij Van Aert ben gebleven voor kopman, want ik overwoog om Ewan voor deze rit als kopman te nemen.
Ik sta 10 000e, perfect want als je te vroeg piekt dan kom je in andere soort ritten te kort. Alles volgens plan!