Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    SnellenEddy
    30 jun. 2021
      ·  Bewerkt: 30 jun. 2021

WvA had beter meegesprint

in Sporza Tourmanager 2021

Hij zet alles op tijdrit maar gaat hem niet winnen. In de sprints kon hij ook bonificaties verdienen, maar hij spaarde hem voor de tijdrit en dat blijkt (zoals ik had voorspeld) niet de juiste keuze. En MVDP rijdt even snel (of sneller?) dan WvA en hij heeft niets voorbereid op het tijdrijden. Die zal ook een goed spuitje gevonden hebben. Ik geloof daar niet in

4 opmerkingen
    0
    Christian
    30 jun. 2021

De belangrijkste factor in hoe goed of slecht iemand rijdt is de conditie. MVDP zal verder staan dan WVA, wat ook niet abnormaal is na Van Aerts medische toestand. Je beschuldiging is trouwens op niets gebaseerd en raakt kant noch wal. In other news: Bissegger lijkt dan toch niet de nieuwe Hirschi te worden ;)

SnellenEddy
    30 jun. 2021

Ik vind het toch op zijn minst merkwaardig dat iemand die niets van voorbereiding heeft gedaan voor die ene discipline (MVDP) even goed presteert als iemand die er alles aan doet en zich tot de puntjes voorbereid (WvA). Dat roept toch enkele vraagtekens naar boven. Daarnaast had Bissegger geen ideale starttijd. Meestal is het wel een voordeel om zo laat mogelijk van start te gaan om zo een richttijd te hebben. En trouwens, er zijn nog genoeg ritten waar hij zijn gang kan gaan en kan winnen. Het is niet enkel vandaag waar hij kon uitblinken lijkt mij

0
    Christian
    30 jun. 2021

MVDP doet bijna volcontinue merkwaardige dingen of ken je nog veel renners die in 3 verschillende wielerdisciplines tegelijk absolute wereldtop zijn en die deze dan ook moeiteloos tegelijk combineert. We spreken over een renner die het equivalent op wielen is van Carl Lewis…

0
    SnellenEddy
    30 jun. 2021  ·  Bewerkt: 30 jun. 2021

Ja, ik ken iemand en je moet niet ver zoeken: WvA. Maar ja, oké, niet in MTB als je dat bedoelde. Dan is het idd moeilijk te vinden. Maar verklaart dat waarom hij het zo uitzonderlijk goed doet vandaag? Je mag nog zoveel talent hebben. Als je daar werkelijk niets van voorbereiding voor doet, hoe kan je dan aan de wereldtop zo presteren? Stelt u eens voor dat hij hem wel had voorbereid, dan reed hij de tijd van Pogacar aan flarden?

0
    4 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com