Home
Blog
Kopman
Forum
Over ons
Contact
More
Grote 5 lukt idd maar niet uitgebalanceerd genoeg volgens mij.. Gaat met deze ploeg vnl; in de vlakke ritten veel te veel punten verliezen..
Staat nog niet volledig op punt.
de grote 5 lukt dus toch :-)
Ik zou toch al Roglic nemen omdat hij in etappe 1,2,5 al gaat meedoen voor de top 10 en de bonificaties.
Zelf twijfel ik nog om te starten met Roglic + Laporte of met MVDP en Sagan en later Roglic nog met een transfer erin te zetten ten nadele van onder andere MVDP als die afstapt naar Tokio.
Ik zou deze ploeg zo behouden.. enige minpunt is Ewan die er niet meer bij kan maar je kan eventueel Laporte vervangen door Cavendish ;-)
Ik zie heel weinig sprinters in jullie teams, ondanks dat er toch 7 à 8 sprintetappes zijn.
Bonifazio rijdt niet
@De Lead-Out Nog niet officieel maar ik denk aan zoiets... thoughts?
Carapaz zal pas top zijn in laatste week. Via transfer er dan inzetten? + Niet echt een bewonderaar van Soler.
bonifazio doet niet mee
Grote 5 lukt idd maar niet uitgebalanceerd genoeg volgens mij.. Gaat met deze ploeg vnl; in de vlakke ritten veel te veel punten verliezen..
Staat nog niet volledig op punt.
Ik zou toch al Roglic nemen omdat hij in etappe 1,2,5 al gaat meedoen voor de top 10 en de bonificaties.
Zelf twijfel ik nog om te starten met Roglic + Laporte of met MVDP en Sagan en later Roglic nog met een transfer erin te zetten ten nadele van onder andere MVDP als die afstapt naar Tokio.
Ik zie heel weinig sprinters in jullie teams, ondanks dat er toch 7 à 8 sprintetappes zijn.
@De Lead-Out Nog niet officieel maar ik denk aan zoiets... thoughts?