Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    SnellenEddy
    25 jun. 2021

Van der Poel

in Sporza Tourmanager 2021

MVDP heeft aangegeven dat hij van plan is zijn eerste Tour uit te rijden en ook mee te gaan in grote ontsnappingen. Dus niet enkel het openingsweekend. Het is maar dat je het weet

5 opmerkingen
    0
    5 opmerkingen
    SnellenEddy
    25 jun. 2021

https://www.hln.be/wielrennen/mathieu-van-der-poel-kijkt-uit-naar-openingsweekend-unieke-kans-om-in-eerste-tour-geel-te-pakken~ac3d417f/

Vind-ik-leuk

X
    Xargon
    25 jun. 2021

Dat van die eerste en 2e rustdag is wat de schrijver zelf erover dacht. Maar heel duidelijk heeft VDP idd niet iets gezegd over dat hij sowieso wou uitrijden en ik de vlucht wou meegaan. Mijn inziens gaat die na de eerste week naar huis op z'n mtb fietsen.

Vind-ik-leuk

R
    Robin
    25 jun. 2021

Ik lees in dit artikel juist dat hij tussen de 1ste en 2de rustdag zal uitstappen, en nergens iets over in de vroege vlucht meegaan?

Vind-ik-leuk
    SnellenEddy
    25 jun. 2021
    Reageren op

In het nieuws op VTM zei hij dat wel, dus ik weet niet wat te geloven

Vind-ik-leuk

X
    Xargon
    25 jun. 2021

www.wielerflits.be
    Van der Poel meteen favoriet bij Tourdebuut: “Zal in allerbeste doen moeten zijn om te winnen” | WielerFlits
    Grote ronde-debutant Mathieu van der Poel is zaterdag meteen een van de topfavorieten voor ritwinst in de openingsetappe van de Ronde van Frankrijk. De 26-jarige Nederlander van Alpecin-Fenix verkende donderdag de finale. “Het is moeilijker dan het lijkt”, vertelt hij op de persconferentie aan onder meer WielerFlits. Het is voor Van der Poel dus de […]

Hier is de persconferentie.

Vind-ik-leuk
    5 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com