kimme197528 jun. 2021Bij mij ook zowel Ewan als Haig uit mijn ploeg.. hoe gaan we dat oplossen? Iemand een tip?
Johan Jacobs28 jun. 2021voor haig is geen vervanger mogelijk die dezelfde kwaliteit heeft voor die prijs. Ewan ga ik vervangen door Merlier
Nico Onzia28 jun. 2021Zit met net hetzelfde dilemma. Haig en Ewan kwijt - onvervangbaar voor die prijzen
Robin28 jun. 2021@SnellenEddy kan een beetje tijdrijden ja, maar eigenlijk heeft die in de sprints toch niets gepresteerd afgelopen 2 jaar.
SnellenEddy29 jun. 2021Zou Poels of Bilbao nu voor het klassement kunnen gaan nu dat Haig heeft opgegeven?
Ewan zou zijn sleutelbeen hebben gebroken…
Ja lap. Alles om zeep door die ene rit pff. Altijd hetzelfde
bevestiging: Ewan stapt eruit.
Bij mij ook zowel Ewan als Haig uit mijn ploeg.. hoe gaan we dat oplossen? Iemand een tip?
voor haig is geen vervanger mogelijk die dezelfde kwaliteit heeft voor die prijs. Ewan ga ik vervangen door Merlier
Zit met net hetzelfde dilemma. Haig en Ewan kwijt - onvervangbaar voor die prijzen
@Nico Onzia Latour voor Haig?
Ik twijfel tussen Merlier of Sagan.
Sagan zal volgens mij meer punten
Walscheid is ook een optie. Hij kan ook goed tijdrijden
@SnellenEddy kan een beetje tijdrijden ja, maar eigenlijk heeft die in de sprints toch niets gepresteerd afgelopen 2 jaar.
https://www.deleadout.com/post/exit-ewan-wat-nu
Zou Poels of Bilbao nu voor het klassement kunnen gaan nu dat Haig heeft opgegeven?