Ik ben me suf aan het zoeken naar een goede verdeling... ik lees op veel posts dat je bijna met zes sprinters moet beginnen maar ik ben toch geneigd om eerder wat meer AK mannen te pakken...
En dan denk ik vooral aan de duurdere... de grootste reden is tranfsers... als je met 4 mannen start van 2 M heb je een renner of 11 die niet minder kosten dan 6 M.... daarmee kun je altijd nog wat AK's kopen indien er enkele beter blijken te zijn dan vooraf gedacht zoals een Storer, Del Toro, ..
Bijna iedereen neemt Pedersen en Van Aert... die kun je eigenlijk ook wel bekijken als sprinters... Vooral Pedersen dan... grootste kanshebber ook voor de puntentrui...
langs de andere kant is het makkelijk voor je bank als je enkele echte srpinters hebt...
Zijn er nog die aan deze piste denken of toch eerder geneigd om meer 3 M'tjes te nemen en wat minder duur middenveld dan?
Je moet ook niet luisteren naar wat iedereen zegt e. Wat hier gezegd wordt zijn vooral meningen en tips, maar je team moet je zelf maken, niet door het forum.
Ik denk dat je met 5-6 sprinters, incl van Aert en Pedersen, al n heel end komt. Je moet idd gaan voor een zo goed mogelijke verdeling.