Ik heb momenteel Vendrame. Zijn ploegmaat Godon lijkt me een perfect alternatief. Ook Scaroni is 4M.
Klopt het dat Godon en Vedrame vooral zullen scoren in de heuvelritten terwijl Scaroni eerder in de bergritten zal uitblinken? Wat denken jullie van deze 3?
Ik heb zelf ook vendrame, maar die was ziek in Romandië. Daarom twijfel ik toch. Ik vind ook nergens iets terug over zijn gezondheidstoestand. Iemand meer info?
Ze hebben alle drie al in mijn team gestaan, denk niet dat je met één van de drie iets mis kan doen.
Godon lijkt iets meer voor de heuvelritten, Vendrame en Scaroni zowel heuvel als bergen.
Ik volg wel wat Sigrid al poste, maar ook met de bedenking dat Godon net wat minder gekozen zal worden en dus juist een leukere gok kan zijn.
Ik heb zelf Scaroni, volgens mij kan die zowel in heuvelritten als bergritten punten pakken. Nu, de etappe die Vendrame vorig jaar won was als ik het mij goed herinner ook eerder een bergrit, dus die kan ook op meerdere vlakken scoren. Godon is idd mooi alternatief maar zie ik persoonlijk in minder ritten kans maken.