Als sam lost, wat vaak kan, zal die wel weer meesprinten.. en mooi parcour voor hem eerste 2 weken.. ze hebben dit jaar ook geen klassementsmam waar voor hij moet rijden..
klopt, staat er bij mij voorlopig ook om die reden in. zie hem in rit 1 al scoren in een uitgedund peloton. Zal ook wel weer mee zitten in sommige overgansettapes. weet enkel niet of hij mijn eindselectie zal halen aangezien ik met hem nu 1m over heb dus er moet nog gepuzzeld worden hier.
Als je team van vorig jaar en dit jaar vergelijkt. En hij is 1 miljoen goedkoper dan toen.. vorig jaar was alles op het klassement he met o connor en dan nog de broertjes peintre en een goeie baudin.. nu zal er veel meer op hem worden gespeeld. Al is hun selectie natuurlijk ng niet 100% bizar
ik sluit me aan bij jou, alleen vraag ik me af of hij wel zal meespurten. zijn punten de afgelopen jaren haalde hij vooral uit de vlucht. zit 2-3 keer mee in de juiste vlucht in elke giro tot nu toe. nu is de vraag of hij zijn 4m daarmee kan waarmaken. won zo zijn rit vorig jaar maar leverde uiteindelijk niet zo veel punten op. rond de 140 das maar 35 ppm en won een rit.
Ja snap ik. Maar er zijn nu echte wel veel ritten op zijn lijf he.. en heb het gevoel dat hij zich laatste 2 jaar wat meer mengt in de sprint (vooral uitgedund) en hij mag voor mij ook weer winnen in vlucht hoor :D als ik kijk tirreno dit jaar.. wanneer sam lostte sprinte hij wel mee
de ritten die op zijn lijf geschreven zijn, krijgt ie wel stevigere concurrentie dan vorig jaar, pidcock heeft al aangegeven vol voor zoveel mogelijk ritten te gaan, en de heuvel sprintritten krijgt ie geen kleine namen als tegenstand met een van aert en pedersen die er wss nogwel bij zullen zitten
@jenzrscl neem je vendrame nu mee in je eindploeg?
Gaatdie definitief mee? Godon is anders ook een leuke voor dezelfde prijs.
geraak nu toch meer overtuigd om hem toch maar mee te nemen :). hoe ziet jouw team eruit als je hem meeneemt?
@jenzrscl welke ritten zie jij vendrame scoren? klopt inderdaad voort zelfde geld gaat vendrame toch niet naar de giro is er later aan toegevoegd.
klopt, staat er bij mij voorlopig ook om die reden in. zie hem in rit 1 al scoren in een uitgedund peloton. Zal ook wel weer mee zitten in sommige overgansettapes. weet enkel niet of hij mijn eindselectie zal halen aangezien ik met hem nu 1m over heb dus er moet nog gepuzzeld worden hier.
ik sluit me aan bij jou, alleen vraag ik me af of hij wel zal meespurten. zijn punten de afgelopen jaren haalde hij vooral uit de vlucht. zit 2-3 keer mee in de juiste vlucht in elke giro tot nu toe. nu is de vraag of hij zijn 4m daarmee kan waarmaken. won zo zijn rit vorig jaar maar leverde uiteindelijk niet zo veel punten op. rond de 140 das maar 35 ppm en won een rit.