Ik heb momenteel Vacek maar hij heeft mij niet veel punten gegeven en ik vermoed dat als Pedersen bergop lost en Vacek kan nog mee dat ze opeens voor Vacek gaan rijden ook al kan hij een kleiner groepje wel aan.
Stel je vraag
Vacek houden
Aular in transfereren
best houden dus ... komt nog wel wat aan
Vacek leverd je momenteel toch punten op. Behaald ploegmaatpunten voor Pedersen en mogelijk Ciccone en scoort voor de witte trui die hij nog enkele dagen kan dragen. De komende ritten kan hij mogelijk nog een mooie uitslag rijden. Als dit momenteel niet voldoende is voor jou, vanwaar überhaupt de keuze op hem in je team te zetten? Zolang hij punten scoort lijkt het me geen ideale zet om hem te transfereren voor Aular die op dit moment goed is. Die rijdt ook zijn eerste grote ronde. De giro telt nog 18 ritten, kan nog vanalles gebeuren.
Pedersen zei dat hij Vacek een enorme machine vindt en graag iets deze Giro wilt terugdoen voor hem, hij heeft een enorm potentieel zei hij ook. Ik geeft het maar mee, ik zou er niet van verschieten als Vacek nog een rit wint vanuit de vlucht met steun van Pedersen wnr het iets meer klimt...
Vacek is in bezit van jongeren trui. Teampunten Pedersen in komende ritten ?
De gravelrit
Tijdrit
Hij kan nog in het roze komen na gravel en/of tijdrit
Ok aular is goed (momenteel), maar als je hem niet van begin had is hij transfer niet waard. Je hebt maar 4 transfers, ik zou deze voor goede klassementsmannen op einde houden