Hoe komt het dat hier niemand 1 van deze renners heeft? Vacek was vorige ronde zeer goed en heeft een sterke tijdrit waar je mooi wat punten mee kan sprokkelen. Dit voorjaar zag hij er goed uit, maar door een val in de Strade stond hij dan toch eventjes aan de kant. En Zana dan? Vorig jaar bijna top 10 GC, maar zal nu zeker gaan voor ritzeges (want hij is een italiaan?). Die ploeg heeft ook geen kopman dus zullen ze wel voor de vluchten gaan? Laat hieronder effe weten waarom jullie voorkeur niet naar hen gaat, want bij mij staan ze erin...
top of page
bottom of page
bardet in eerste 2 weken wel maar 2 ritten dat hij echt punten kan pakken
Zana is een potentiële ritwinnaar, maar het is me té onzeker in welke vorm hij is én in welke rol hij naar Giro komt.
Vacek zal in de komende jaren een vaste waarde worden voor veel wielermanagers. Een toptalent! Voor deze Giro pas ik: hij is dit jaar supersterk gestart en is dan zwaar op de sukkel geraakt (val, ziekte...). Ondanks dat is Lidl hem blijven opstellen terwijl hij verschillende DNFs liet optekenen. Gezien zijn jonge leeftijd is mijn vrees dat men hem wat aan het verbranden is. De ploeg heeft uiteraard meer info, maar ik zou als Lidl Trek toch wat voorzichtiger omspringen met dit goudhaantje.
momenteel heb ik Vacek ook. Hij kan het misschien afmaken als de kopmannen gelost zijn
harper is kopman, dus daar gaan ze wel voor werken / vacek vrees ik dat ook wat moet werken in de sprint en heuvels ... maar kan wel deftig scoren in TT