Mijn 4 AK mannen (incl Pidcock) en 4 grote sprinters (incl Wout) staan vast. Tarling idem.
Maar onderaan mijn team zitten er een heel aantal waarover ik twijfel. Iemand die tips heeft om bijvoorbeeld een paar om te zetten in een betere renner en er een 2 miljoentje meer bij te steken of zeggen jullie: blijft eraf! 😀
Thanks!

Goed evenwichting team. Mijn advies is: blijf er af!
Als je écht wil twijfelen en sleutelen: Vine is voor mij het enige twijfelgeval in dit team aangezien je Tarling hebt. Bovendien ben ik geen believer van Vine: moet knechten, topvorm mogelijk net geweest én hij kan niet sturen. In die prijsklasse zijn verschillende opties. Je kan zelfs een 4M nemen ipv Vine (veel interessante opties daar) en Pinarello dan upgraden naar een leuke 3M
Als Tarling voor jou vaststaat, dan heb ik nog weinig opmerkingen.
Want zelf laat ik Tarling eruit voor een extra sprinter:
Concurrentie in tijdritten – Andere sterke tijdrijders zoals Edoardo Affini en Ethan Hayter kunnen ook goede keuzes zijn.
Beperkte kansen buiten tijdritten – Tarling is geen klimmer of sprinter, dus hij zal waarschijnlijk weinig punten scoren in andere etappes.
Pidcock neem ik ook niet - ik heb geen idee wat die van plan is (ritten of klassement?)