Als je één van deze drie er moet uithalen, zou ik Poels nemen. Scaroni rijdt goed rond en een italiaan in zijn thuisland is altijd dubbel gemotiveerd. Bij alpecin draait het zo goed als allemaal rond Groves, maar in de iets grilligere etappes is Hermans voor mij wel de beste man bij Alpecin om het vanuit de aanval te proberen.
Poels gaat ook gemotiveerd zijn om zijn trilogie af te maken. Bij Astana is het ook duidelijk dat ze goei pillekes hebben. Het hangt er ook van af wat je al in je ploeg hebt, poels is eerder een echter bergeit terwijl hermans eerder een ardennen overgangsrit type is.
Als je iemand zou moeten schrappen zou ik voor Poels gaan.
Er is nl. veel jong klimtalent die hem mogelijks zal aftroeven, als er nog veel BERGetappes overblijven die niet voor GC gaan.
Als je één van deze drie er moet uithalen, zou ik Poels nemen. Scaroni rijdt goed rond en een italiaan in zijn thuisland is altijd dubbel gemotiveerd. Bij alpecin draait het zo goed als allemaal rond Groves, maar in de iets grilligere etappes is Hermans voor mij wel de beste man bij Alpecin om het vanuit de aanval te proberen.