Ik twijfel nog of ik Storer er niet uit laat en vervang door aanvaller. Nadien eventueel intransfereren voor Tarling na 2de tijdrit indien klassement OK.
Waarom Tarling transferen na rit2 ? 1 transfers minder,en daar zijn andere goede tijdrijders aanwezig.Deze tactische discussie is goed en zo kunnen we elkaar helpen i.p.v. die polls dat is een andere manier om een ploeg te kopiëren.
En McNulty die kan een klassement rijden en punten meekrijgen als Ayuso een rit kan winnen.En de 2 de tijdrit is niet zo gemakkelijk,de eerste wel dat is voor mannen met de grote plateau.
Blijkbaar zou tarling zich ook willen mengen in de sprints zoals kung en ganna ook vaak doen, in dat geval is tarlin bijna een must en kan je hem houden tot rit 14/15 en dan 1 op 1 transfer met storer bv
wat denk je van van aert voor kooij
Waarom Tarling transferen na rit2 ? 1 transfers minder,en daar zijn andere goede tijdrijders aanwezig.Deze tactische discussie is goed en zo kunnen we elkaar helpen i.p.v. die polls dat is een andere manier om een ploeg te kopiëren.
Bardet eruit.
Vervanger: Poole
goeie ploeg alleen denk ik miss iets teveel renners van 6miljoen enzo die maken het lastig om nog echte toppers in te brenge op het einde