Stond inderdaad zelfs niet op mijn longlist van ~50 renners. In de categorie van 3 miljoen alleen al heb ik er minstens 20 overwogen en daar zat hij niet bij :')
Zit via VPN te kijken op de Zwitserse TV. Verschillende treintjes al naast elkaar.Jumbo met Kooij in het wiel van WVAIntermarche met ThijssenAlpecin met Grovesen Bora met Roglic...Bahrein ook, maar snap niet voor wie.Algemeen beeld: in gestrekte draf naar Lecce.
Wat ik interessant vind voor de rit. De finale is erg technisch en op 300m van de meet ligt de laatste bocht.
Renners met een goeie lead-out lijken me hier dus in het voordeel. (Kooij,Groves, Pedersen, Magnier, Bennet)
Renners die niet echt een lead out hebben (Fretin, Moschetti, Lonardi, Zijlaard,Kanter,Thijssen, strong, aular, Govekar,Mozzato) Zullen dus wat moeilijker gebracht worden.
Ik zat hier ook over te denken, maar weet te weinig van sprinten om hier echt over te kunnen oordelen.
Want ik kan mij ook voorstellen dat renners die gewoon zijn om zelf te positioneren misschien beter af zijn dan sprinters die gewoon zijn om een lead-out te volgen. Want de kans dat je het wiel van je leadout kwijtraakt met de hindernissen aan de finish is ook reëel.
Ja uiteraard. Als je ziet hoe consistent Fretin sprint. Die kan zich wel alleen plaatsen.
Uiteraard hebben die ook een mannetje Fretin Oldani, Moschetti Liepins, Zijlaard Pluimers,...
Mss dat Tarling ook Turner afzet.. Kan van alles gebeuren maar kan wel dat een team vrij dominant de sprint regelt met die bochtjes zal er toch meer lintvorming zijn.
Kanter gedeclasseerd?
12 fretin,lonardi 13,strong 14,aular 18 en Thijssen 19,zanoncello 11de.
Altijd een verrassing maar voor Nederland een mooie dag top 3.
Als magnier niet ingesloten zat, had hij misschien podium kunnen rijden
Heel podium NL, je ziet het als belg graag gebeuren🤐
van uden wint
Op de App van de Rai, ook via VPN
Voor diegenen met VPN: www.rsi.ch
Zit via VPN te kijken op de Zwitserse TV. Verschillende treintjes al naast elkaar. Jumbo met Kooij in het wiel van WVA Intermarche met Thijssen Alpecin met Groves en Bora met Roglic... Bahrein ook, maar snap niet voor wie. Algemeen beeld: in gestrekte draf naar Lecce.
Wat ik interessant vind voor de rit. De finale is erg technisch en op 300m van de meet ligt de laatste bocht.
Renners met een goeie lead-out lijken me hier dus in het voordeel. (Kooij,Groves, Pedersen, Magnier, Bennet)
Renners die niet echt een lead out hebben (Fretin, Moschetti, Lonardi, Zijlaard,Kanter,Thijssen, strong, aular, Govekar,Mozzato) Zullen dus wat moeilijker gebracht worden.
! Val met o.a. Ciccone, Pedersen, Moschetti. Zukowsky lijkt er het slechtste aan toe - grijpt naar het sleutelbeen
Iemand die weet of Ineos überhaupt zal deelnemen aan de sprints? Bv. met een Tarling?
Mijn voorspelling; Pedersen zet alle 'echte' sprinters een hak en wint!
Wie denken jullie dat vandaag de overwinning neemt?
Dan missen we niet veel ,1 aanvaller Munoz volgens de info.Goed ik zal wel eens kijken af en toe op de gsm.Tot straks.
Sporza verwacht aankomst rond 17u12 k zou zeggen in dat geval zet uwen tv op om 17u en ge gaat niet veel gemist hebben denk ik haha