Home
Blog
Forum
Over ons
Contact
More
Stel je vraag
Nog nemen ( vandaag een accident de parcours)
Niet nemen
‘Poll Magnier’, als die bedoeld was is het wel een goeie 😂
Fretin > Magnier
@ Marc Clever: gelezen op scorito-forum. Om eerlijk te zijn vind ik het desbetreffende interview ook niet terug.
Vandaag wel bevestigd: https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/toptalent-magnier-maakte-bewuste-keuze-in-aanloop-naar-giro-ditalia-en-denk-dat-het-zeker-de-goede-is-geweest
Ik heb ook met grote ogen gekeken naar de uitslag. Geen idee wat daar gebeurd is. Vind er nog niets over.
Hij heeft ook al meegedeeld dat hij zich niet gaat kapotrijden in de giro en dat hij wrschlk zal afstappen omdat hij alles wil zetten op Frans kampioenschap. Dat en de 91ste plaats vandaag resulteert voor mij in een no-go. Zeker aan 6M.
Wanneer heeft ie dat gezeg?
Weten we de exacte reden al? Zat met een groep oo 16 minuten. Veel dnf'ers ook.
Zambanini zat redelijk goed 😉.
‘Poll Magnier’, als die bedoeld was is het wel een goeie 😂
Fretin > Magnier
@ Marc Clever: gelezen op scorito-forum. Om eerlijk te zijn vind ik het desbetreffende interview ook niet terug.
Ik heb ook met grote ogen gekeken naar de uitslag. Geen idee wat daar gebeurd is. Vind er nog niets over.
Hij heeft ook al meegedeeld dat hij zich niet gaat kapotrijden in de giro en dat hij wrschlk zal afstappen omdat hij alles wil zetten op Frans kampioenschap. Dat en de 91ste plaats vandaag resulteert voor mij in een no-go. Zeker aan 6M.
Weten we de exacte reden al? Zat met een groep oo 16 minuten. Veel dnf'ers ook.
Zambanini zat redelijk goed 😉.