Pidcock is mijn grootste twijfel. Als die klassement laat varen gaan ze die toch nooit laten rijden voor een ontsnapping? Erg duur voor een gok, gelet op zijn wisselvallige resultaten.
Ik vind hem net een redelijk safe keuze omdat hij alles kan, ook in week 1 al kan gevaarlijk zijn. En als hij er doorzakt voor klassement net rittenkaper kan worden.
Ik denk trouwens dat dat voor zijn ploeg (en publiciteit) ook interessanter is. Want podium in GC is em nie sterk genoeg voor...
Als hij niet voor het klassement gaat gaat ie zegmaar niet hele tijd in de groep blijven zitten, dan gaat ie bv rit 3 al kan hij die miss winnen als het een sprint wordt met klimmers, maar dan gaat ie in een etappe laten lopen zichzelf op een minuut of 5 6 laten rijden en dan laten ze die prima gaan komende etappes
Is ook mijn grootste twijfelgeval. Gaat voor ritwinst maar dat is er nog niet vaak uitgekomen in grote rondes en zoals Gedon hier zegt gaat ze hem niet laten rijden.
Pidcock is mijn grootste twijfel. Als die klassement laat varen gaan ze die toch nooit laten rijden voor een ontsnapping? Erg duur voor een gok, gelet op zijn wisselvallige resultaten.