Allemaal leuk dat iedereen hier aan scorebordjournalistiek doet en daarmee 95% hetzelfde team bouwt, maar de renners die onder de radar blijven qua vorige resultaten maken wel het verschil tussen een top 10.000 of een top 100 notering van je ploeg. Ik ben zelfs soms geneigd om een renner niet te nemen als die al 'te goed' heeft gereden afgelopen koersen, met Vine bijvoorbeeld.
Nog mensen die op zoek gaan effectieve dark horses? Ik heb er eentje van 3M die ik in nog geen enkele ploeg heb zien passeren. Nochtans ex-ritwinnaar in een ploeg die de punten kan gebruiken.
Jay Vine kan voor de tijdrit goed meegaan en dan transfermogelijkheid voor een fortunato als die goed rijdt, je kan zodanig dure rijders pakken maar transfers zal daardoor zeer beperkt zijn. Klassementrijders met laag budget moet je kunnen toevoegen. (fortunato,harper,storer). Als je bv een tiberi wilt toevoegen ben je 2/3 transfers kwijt omdat je de dure niet uit je ploeg kan halen
Die 3m, ik denk dat ik hem in mijn team heb. Zijn naam lijkt wat op die van een Spaans voetbalinternational die als middenvelder bij een Spaanse topclub speelt. Hij werd echter groot in een andere competitie. Cryptisch genoeg? 🙂
je kan zeggen het is scorebord journalistiek maar je moet ergens vanuit gaan, als je de kans hebt van iemand te kiezen dat het hele jaar al goeie uitslagen rijd of iemand die nog gene platte prijs heeft gereden, moet je dan die renner die duidelijk geen goed jaar heeft nemen om de reden "ja iedereen heeft die andere al" als die renner gwn de beste keuze is ja kijk dan is dat zo en dan gaan wss veel mensen die hebben maar dat is het spel he, je hebt bijna nooit identiek dezelfde ploeg en al zou het toch het geval zijn zijn er nog 4 transfers waarmee je het verschil kan maken op tactisch vlak
Vine kan is in de vlugt een uitstekende TT... Ik snap niet dat je daar een probleem van maakt?
Marco Frigo?