Team zo goed als klaar tenzij er nog wat wijzigingen op de startlijst zou gebeuren en misschien na het lezen van wat interviews daags voor 1ste etappe, maar ik doe het normaal niet maar loop nu bij men laatste puzzelstukje vast en heb enkele opties/theorieën en wil er wat meningen over hebben, uiteindelijk maak ik toch zelf de keuze want hou niet van kopiëren maar meerdere meningen en info vanuit andere standpunten zijn altijd handig
*ik heb 11miljoen te berschikking voor de overige 3
optie 1: gee + 2 2milj renners( lange ademtactiek) zo heb je toch 1 duurdere ak man die je al hebt en niet moet in transfereren en zal punten pakken in de 2TTs
optie 2: moschetti,magnier of fretin +3milj en 2milj (extra sprinter en miss degelijke aanvaller erbij in tegenstelling tot optie 1 dan wel 1ak man minder in begin en 1minder ak man waarmee je de ronde eindigt
optie 3: Ciccone + 3milj + 2milj ( interview ploegleiding trek gaf aan dat ze eigenlijk met ciccone puur voor ritten en bergtrui willen gaan maar het nog gingen bekijken komende dagen, maar lijkt dus rittenjager nu heb ik denk ik in zijn soort ritten wel al pidcock en poole, maar ciccone kan dan wel zo iemand worden die paar goeie uitslagen rijd en "per ongeluk" 11de in gc wordt en das toch weer mooi meegenomen op het einde
Heb geprobeerd van men standpunten zo goed mogelijk en uitgebreid uit te leggen zo zien andere ook mijn denkwijze, ik vraag ook niet om een saaie RMT alleen wat andere hun inzichten en ideeen hierover zijn als er andere opmerkingen zijn of vragen over waarom bepaalde renners in mijn team daar antwoord ik graag ook op

Waarom Stork?
Over sprinters gesproken. Zou Van Uden hier eindelijk zijn snelste benen nog eens terugvinden? Voor 4mil vind ik hem best interessant om het gokje te wagen. DSM kan bovendien de punten hard gebruiken.
Ciccone is een no-brainer kan swtichen van klassement naar bergtrui als het klassement mislukt en eventueel aanvaller.Ik zou Mc nulty opteren kost 5 M ,1M minder dan Tarling en kan een klassement rijden.Aanvaller of voor een klassement gaan voor Gee is een groot verschil ,meer stress er zijn er genoeg die bezweken zijn.Hij kan wel tijdrijden en dan heb je Storer voor het klassement ,maar ik zie hem liever in de rol van aanvaller.
Hey Lazkanernieaandoendatmijnnaamtelangis;
Aangezien ik je vaak zie bijdragen zal ik mijn antwoord ook wat langer maken :)
Persoonlijk zie ik weinig 2M punten halen. Achteraf zal er altijd wel die éne geweest zijn die je wou hebben, maar moelijk om te voorspellen. Deze keer nog meer dan anders.
Aangezien dat in al je voorstellen minstens één 2M zit, laat ik die even buiten beschouwing.
Ik denk dat Gee een vrij 'veilige' klassementsrenner is, lijkt minder wisselvallig dan bv. een Arensman (die je al hebt), en ook een goeie TT. Ook al is het zijn eerste échte grote rond als klassementsman, heeft hij dit eigenlijk vorig jaar al getest in de TdF. Alleen zat hij daar nog eens mee in de vlucht, en zal hij dat dit jaar waarschijnlijk niet doen/mogen. Toen reed hij eigenlijk heel vaak plaats 10 - 17, wat niet ideaal is voor de manager. Dit jaar rijdt hij wel een stukje beter, zowel in GC als in de rituitslag. Maar wel tegen een minder deelnemersveld dan de Giro.
Om hiervoor een extra 2M mee te nemen vind ik persoonlijk lastig.
Wat een extra sprinter betreft, zou ik dan een sprinter nemen die een zwaarder parcours aankan. Gezien weinig ploeg echt een topsprinter meehebben, zie ik sommige ritten wel uitdraaien op een sprint met (grote) groep, maar niet altijd pelotonsprint. Eentje extra zou wel mooi meegenomen zijn, aangezien Kooij (schouder) en Groves (knie) toch een beetje onzeker zijn.
Tot slot: Ciccone. Ik probeer hem er zelf nog in te fietsen. Het enige waar ik een beetje voor vrees is dat hij weinig ruimte krijgt, in de 'stel dat hij toch voor klassement gaat' optiek. Maar als hij zo sterk ik als in LBL, hoeft hij niet veel ruimte te krijgen. Nog een mini-pluspuntje: Pedersen zal ook wel een ritje of twee meekapen, en zo heb je toch ook weer 10 punten gesprokkeld.
Zelf zou ik dus voor één van de twee laatste opties gaan, maar ben er zelf nog niet volledig aan uit welke.
Ik zou sws voor Ciccone gaan, ik heb die er blind ingeklikt voor slechts 6m. Zn punch, aanvalslust en evt topper in het klassement maakt van hem op veel vlakken een interessante pion. Je kan niet iedereen erin transfereren
Ik zou dan voor de extra sprinter gaan in jouw geval gezien je enkel Kooij - Groves en Pedersen hebt