Ik ben de droge RMT'S beetje beu aan het worden (en heb de warme oproep van Lazkan.... gezien en die heeft me geïnspireerd) maar heb zelf ook nog wat hulp nodig dus probeer ik zelf al een aantal denkpistes van mezelf te tonen zodat ik de personen die me willen helpen al wat visies van mezelf te geven om het voor hun makkelijker te maken. (Andere ideeën ook welkom natuurlijk😁)
Denkpiste 1: zou Ciccone er nog willen inkrijgen en een idee was om Lonardi of Pluimers in te wisselen voor Zijlaard en Poole te vervangen voor Ciccone of zou ook ipv Tarling kunnen maar lijkt me minder verstandig.
Denkpiste 2: Lonardi/Pluimers tegen Zijlaard en Tiberi er in zetten ipv Gee. (Bedankt om z'n strava in het oog te houden ieperse kannibalen)
Denkpiste 3: Tarling tegen Fretin of Pluimers/Lonardi tegen Zijlaard en Fretin ipv Poole.

ik zou tarling wisselen voor ciccone ...
optie 1 is bij mij ook een denkpiste om ciccone erin, alleen wat mij tegenhoud is dat je eigenlijk met pidcock exact zelfde soort renner hebt namelijk iemand met een hele goeie punch die zomaar 3ritten kan winnen maar anders ook voor klassement gaan, of voor ritten gaan en zo uiteindelijk alsnog 11de ofzo worden, alleen ja je wilt het liefst ergens verschil maken en dan is de vraag doe je dat met een extra sprinter die voor pl 5 sprint miss(want je hebt naar mijn mening de 3snelste al) of met iemand dat miss 2 ritten wint dus momenteel leun ik miss toch meer naar ciccone maar effe nog interviews en artikels afwachten
*Vindt dit soort post ook veel meer toevoeging, niet zo een saaie rmt of vragen van wat moet ik veranderen, maar zoals dit je ideeën en opties delen en meningen vragen van andere daarvoor hoef je andere hun mening niet toe te passen maar krijg je ook andere inzichten te zien