Is in uitstekende vorm, maar staat voorlopig niet op de startlijst. Weet iemand of hij Giroplannen heeft? Ik zou het raar vinden moest Bardiani hem thuislaten na zijn prestaties in de Abruzzen.
Ik neem voorlopig Govekar en Busatto voor 3m en zou ook nog Frigo boven hem zetten (en dan moeten er nog heel wat ploegen aangevuld worden met renners). Fiorelli haalde vorig jaar 0x (!) de top 10...
Moet je met een korreltje zout nemen want concurrentie daar was nu niet bepaald giro niveau. In tirreno waren opties als vendrame, pluimers, pidcock vele malen beter en was hij mr nipt top 10. Zijn ploeggenoot zanoncello daarentegen is veel beter keuze, immo 6 zekere sprintkansen deze giro waarin die voorkeur krijgt op de forel en eerder een uitschieter/consistentie haalt om zijn ppm te bereiken.
Sprints zijn voor Zanoncello dit jaar. Dat heeft hij zelf aangegeven in een interview na de Abruzzen. Fiorelli zal eerder fungeren als een wegkapitein binnen de ploeg. Ik zie weinig tot geen kansen voor hem dit jaar.
In de vlakke sprints --> zie tirreno de verdeling dat zanoncello eerste keus is, intrinsiek rapper en beter. Iets dergelijks gelezen in italiaanse bron.
en in de heuveletappes heb je al een vendrame, pidcock, pluimers, van aert, pedersen en magnier types en er zijn zulke ritten er ook maar 3 over een hele vuelta (rest heuveletappes voor vluchters)
Hij kan niet opboksen tegen een Frigo imo, en er zijn nog betere opties voor zijn prijs hoor!Weet niet of het klopt, maar ik heb gehoord dat er ook wat sprake is van een recessie in zijn vorm...
Overroepen , eerder iets voor de kleine rittenkoersen
Ik neem voorlopig Govekar en Busatto voor 3m en zou ook nog Frigo boven hem zetten (en dan moeten er nog heel wat ploegen aangevuld worden met renners). Fiorelli haalde vorig jaar 0x (!) de top 10...
Moet je met een korreltje zout nemen want concurrentie daar was nu niet bepaald giro niveau. In tirreno waren opties als vendrame, pluimers, pidcock vele malen beter en was hij mr nipt top 10. Zijn ploeggenoot zanoncello daarentegen is veel beter keuze, immo 6 zekere sprintkansen deze giro waarin die voorkeur krijgt op de forel en eerder een uitschieter/consistentie haalt om zijn ppm te bereiken.
Sprints zijn voor Zanoncello dit jaar. Dat heeft hij zelf aangegeven in een interview na de Abruzzen. Fiorelli zal eerder fungeren als een wegkapitein binnen de ploeg. Ik zie weinig tot geen kansen voor hem dit jaar.
Het is ook zo iemand als vendrame. Je weet niet wat je er aan hebt.
In de massasprint gaan ze voor Zanoncello, dus de vraag is maar waar fiorelli echt kansen krijgt.
Hij kan niet opboksen tegen een Frigo imo, en er zijn nog betere opties voor zijn prijs hoor! Weet niet of het klopt, maar ik heb gehoord dat er ook wat sprake is van een recessie in zijn vorm...
Rijdt mee, toegevoegd aan procyclingstats.
Die start sowieso, is hun beste renner. Wss het grootste koopje ook.