Ja,die gaan moeten lossen op de laatste klim ,buiten Wout en Mads gaan alle sprinters overboord .Het gaat een loterij worden : een vlucht,een sprint met een man 30 met alleAK’s erbij.Maar er is een afdeling van 15 km dus voor mij vandaag de stage favorite is de man uit Leeds!
Die gaat hij zelf creëren omdat hij een kamikaze is in het dalen welke renner zou kunnen wedijveren in dalen met de man uit Leeds? Wout kan dat ,maar is hij er nog bij ? Want Pedersen die zie ik zeker aankunnen en Lidl Trek gaat een stevig tempo maken maar op maat dat Mads niet moet lossen.Mads kan trouwens dan al eventueel weten dat hij terug roze heeft want de goudensprint ligt halverwege.Maar met een vlucht ligt dat anders want dit is een perfecte rit voor vluchters want in het begin ligt ook een klim en daar kan de vlucht ontstaan !
Ja,die gaan moeten lossen op de laatste klim ,buiten Wout en Mads gaan alle sprinters overboord .Het gaat een loterij worden : een vlucht,een sprint met een man 30 met alleAK’s erbij.Maar er is een afdeling van 15 km dus voor mij vandaag de stage favorite is de man uit Leeds!