Wat voor een hoopje kanjers bijeen maar wie neem jij mee en waarom?
Is het Scaroni de aanvalslustige pion vol punch van astana...
Is het Poels voor de trilogie?
Is het consistente ouwe rakker ulissi?
of is het conci, de revelatie van alpecin van vorig jaar
of kies je vr de dure sprinter Kanter?
och ja en nog vergeten, het lotje fortuna(to)... die wilt ook vr ritje gaan
Dus wie wordt het?
Ik heb voorlopig poels en scaroni
Ik heb Scaroni, maar andere lijken ook goed.
Grappig, wou er ook met een topic over maken... Hoe het toch snel kan keren. Tot vorig jaar sloeg ik deze ploeg bijna automatisch over, en nu is er keuzestress over welke renners mee te nemen.
Poels: rijdt zo goed als elke jaar wel naar een overwinning of twee, maar kan de rest van het jaar (zoals vorige TdF) heel anoniem rondrijden.
+Puntje: zal gepiekt hebben naar deze Giro, en bij Astana meer kansen krijgen dan vorige jaren voor aan te vallen.
Scaroni: als je zijn (pre-)voorjaar ziet misschien wel de pick met het meeste potentieel. Moet alleen nog bewijzen na zijn val dat hij op hetzelfde niveau kan terugkeren. Of heeft hij juist gepiekt op een moment dat andere renners nog niet ik topvorm zijn om zo meer punten te sprokkelen?
Kanter: ik weet het niet met deze jongen. Rijdt ereplaatsen tegen relatief sterke deelnemersvelden, maar is soms ook nergens te zien. Kan je dan niet beter 1M extra betalen voor een sprinter met meer consistentie?
Conci: reed vorig jaar wel een goeie Giro, na eigenlijk nog niet veel te tonen in het voorjaar.
Heeft nu al heel wat meer kilometers op de teller, maar op een 3de plaats na nog geen benoemwaardige resultaten. Als hij een gelijkaardige Gito rijdt zeker wel waard voor 3M, maar toch een gokje.
Fortunato: ik denk dat iedereen wel al eens gedacht heeft dat Fortunato de relevatie van de Giro wordt na goeie resulaten in de voorgaande koersen, maar we moeten al naar 2021 terug voor een echt resultaat. En voor iemand die maar in 1/5de van de grote rondes scoort is 5M(!) toch aan de dure kant.