Wat mij opviel bij het bekijken van de talloze rmt's die hier gespamt worden is dat er geen variatie zit tussen de teams. Dit komt waarschijnlijk door de prijs van sommige renners en het krappe budget. In eerste instantie dacht ik dat dit tot veel variatie ging leiden door de keuzes die je moet maken. Helaas maakt bijna iedereen dezelfde keuze. Dezelfde namen keren steeds weer, iedereen heeft hetzelfde plan. Dit kan leiden tot een ongelooflijk saaie giro voor de wielermanagers, of toch weinig verschil. Scaroni, Poole, Tarling,... Het zijn bijna allemaal geen verschilmakers meer. De teams zijn vaak hetzelfde, met max 1 Ã 2 renners verschil.
Wat vinden jullie hiervan?
Ik denk dat de invloed van het forum een veel grotere impact heeft op de teams dan het budget.
Dit door discussies (interviews, kopmannen, ambities, etc.. die gedeeld worden)
Maar vooral in de RMT en polls posten, waarbij elke variatie uit de teams worden gestemd.
Ik volg Kannibalen v. Ieper wel, en verder kan je geluk of pech hebben met de vluchters en sprinters die je al dan niet selecteerde.
Welke klassementsrenner je al hebt maakt waarschijnlijk minder uit, aangezien je die er toch wel in transfert tegen het einde.
Jup. Die vrees had ik hier een dikke week geleden al eens gepost. Toen waren de meeste het met me oneens, maar het is duidelijk dat heel veel ploegen uit +80% dezelfde renners bestaan
Ik heb de indruk dat Pidcock de grootste verschilmaker zal worden, zonder of met hem, het moet nog blijken wat de beste optie was...
Een dark horse: Busatto