ben zelf ook nog aan t' twijfelen. Hij maakt wel kans op eerst rit want is sterk en heeft goeie spurt en stel dat hij dan de roze trui heeft maakt hij ook kans op rit twee want hij kan redelijk goed tijdrijden. Maar kan inderdaad zijn dat hij Lead-out doet voor Magnier.
Waar Landa namens Soudal Quick-Step voor een klassement gaat, mag Magnier de sprints en wat heuvelritten voor zijn rekening nemen. ‘Mijn lead-out bestaat uit Ethan Hayter en Luke Lamperti. Dat zijn snelle, sterke jongens, dus ik ben er heel blij mee', geeft de Fransman aan.
Zo een uitslagen zijn goed voor die renner maar voor de manager minder stel hij rijd 4 keer top 10 dit jaar, bv 7de 9de 9de, 10de dat zijn bv maar 87 punten als je dan je 4miljoen besteed aan een hele goeie vluchter en die zit 1 keer mee in een beslissende vlucht en wint heeft die al meer punten en nog zoveel meer kansen voor meer punten dus Ik denk dat je bij de 4milj categorie toch echt iemand moet zoeken die kan meedoen voor winst, voor een 2milj bv is iemand die verschillende keren top 10 rijd een godsgeschenk voor 4milj zou k toch zoeken naar iemand die verschillende keren gaat meedoen voor winst of minstens top 5
Caruso
Ik neem zelf van de 4m enkel Scaroni
3,1415926535 + grote zwaargebouwde watervogel + veelal stroperige vloeistof die niet mengt met water
Steinhauser, vorig jaar etappewinst en 2 keer 3de
Hayter, heeft een goeie sprint na lastige etappe en kan goed tijdrijden
Affini, Aular, Cattaneo, Hayter, Lonardi, Piganzoli, Poels, Scaroni, Steinhauser, Van Uden, Vendrame
Lonardi
Ik wou dat ik het wist...