top of page

Sporza wielermanager feed

Bekijk groepen en posts hieronder.

Dit is een post van een voorgestelde groep

Elle moe smoort bastos.
Elle moe smoort bastos.
5 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Tourmanager 2025

Noch sprinter, noch AK.

In de veronderstelling dat veel managers een plekje of 2-3 voorbehouden voor gasten van de breakaway, hier even een aanzet.

Naast Champoussin, Schmid, Barré, heel movistar behalve Mas enz. las ik een interview met Powless na zijn overwinning. Hij zei dat hij, ondanks de aanwezigheid van C'paz en Healy, de vrijheid had om etappes te jagen. Voor wellicht 5m ook niet mis.

Thoughts?

201 weergaven
Complete coureur
Complete coureur
54 minuten geleden

Powless wordt na zijn laatste zege en wat hij Wout heeft gelapt in maart veel te duur om eens tweede te rijden in een ontsnapping. Ik gok op 5M

Elle moe smoort bastos.
Elle moe smoort bastos.
6 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Tourmanager 2025

Verloren gefietst.

Nee, ik heb het niet over Evenepoel, maar over mezelf. Ik vind helaas mijn weg niet in het vernieuwde forum. Deze post is btw deels een test. Ik ben benieuwd of ik hem dadelijk terugvind...

155 weergaven

Arendsman

Arendsman, onze gevederde vriend rijdt ook de Tour, jullie nemen hem toch ook?

Arendsman nemen

• Ja nemen

• Niet nemen

519 weergaven
Complete coureur
Complete coureur
53 minuten geleden

Arendsman komt er bij mij niet in. Te gevaarlijk want ik heb Eekhoorn in mijn ploeg.

Marc Van royen
Marc Van royen
16 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Tourmanager 2025

De fout ligt niet bij Evenepoel ,maar bij het falen van ploegmakkers!

490 weergaven
Marc Van royen
Marc Van royen
5 uur geleden

Het kan ook zijn dat ze Paret Peintre zijn dauphine rijden in functie van de Tour,daar bedoel ik mee dat de ploegleiding weet dat Paret Peintre nog niet de wattages haalt die nodig zijn om zijn taak uit te voeren dat heb je vandaag duidelijk gezien nu was hij voorruit gestuurd om toch maar eventueel iets van nut te zijn.Dus na dauphine zijn er nog 3 weken.Maar Pogacar is buitengewoon.

Den andere
Den andere
gisteren · heeft een post geplaatst in Sporza Tourmanager 2025

2M gokjes

Iemand een gokje wagen over een renner die 2M zal geprijsd worden? De onvolledige startlijst vormt een extra uitdaging 😀

1070 weergaven
ArneV
ArneV
gisteren

Heel moeilijk om dit nu al te zeggen, maar voorlopig zou ik denken aan:

Elmar Reinders

Christopher Juul-Jensen

Twijfelgevallen voorlopig voor mij:

Oscar Riesebeek

Simon Carr

Julien Bernard

Liam
Liam
eergisteren · heeft een post geplaatst in Sporza Tourmanager 2025

High-Tech flyloong-candymachine Candy Machine Factory Drives Automation

In today’s confectionery industry, every successful candy machine factory must strike a balance between innovation, consistency, and efficiency to remain competitive and meet evolving market demands.

As consumer preferences shift toward visually appealing and uniquely textured candies, manufacturers are looking for equipment that can handle complex processes while ensuring reliable output. Modern candy production no longer depends on manual shaping or outdated methods. Instead, smart machinery is leading the way—automating everything from forming and cooling to wrapping and packaging.

This is where integrated machinery solutions make the biggest difference. Factories specializing in candy machines offer a variety of equipment to support hard candy molding, soft candy extrusion, lollipop forming, and fully automated wrapping. The integration of these machines allows producers to streamline their production lines while maintaining high sanitary standards and energy efficiency.

Another critical factor driving the evolution of candy machinery is digital control. Smart panels, programmable logic controllers (PLCs),…

738 weergaven

Eaio Ni
Eaio Ni

cbbmachine Differential Shaft Supports Smart Tension Control Systems

In the world of web converting and flexible packaging, the Differential Shaft plays a pivotal role in ensuring balanced tension and independent rotation for multiple reels on a single shaft. This component is especially essential when materials of varying thickness or tension requirements need to be rewound or unwound simultaneously without causing defects or misalignment.

A differential shaft works by allowing each core or reel to rotate independently, thanks to the use of friction rings or clutches that adjust according to tension. This allows different reels on the same shaft to maintain uniform tension despite variations in roll diameter or material properties. The result is smoother operation, higher productivity, and reduced material waste.

Industries such as paper, film, nonwovens, and laminates rely heavily on differential shafts to maintain the integrity of their output. For example, in high-speed slitting and rewinding processes, slight variations in material thickness can lead to uneven tension.…

574 weergaven

Tourmanager

Misschien is het al gezegd, maar is het al bekend wanneer de tourmanager uitkomt? Sorry als ik het gemist heb, het nieuwe forum is wennen.

998 weergaven

No official release date has been announced yet for the tour manager — things are still settling on the new forum; meanwhile, you can check your SASSA status check here if needed.

Kiezen is verliezen
Kiezen is verliezen

Doe het niet Hannes

Had in mijn voorbereiding van de tourmanager Jake Stewart in het oog want dacht niet dat hij veel zou kosten. Nu wint hij in de Dauphine dus gaat zijn prijs waarschijnlijk omhoog. Wel echt bijzondere uitslag vandaag

1225 weergaven

Tejada breukje in de hand. Niet ideaal...

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page